2014. január 26., vasárnap

Sziasztok!
Elnézést kérek a késedelemért, csak mostanában annyira el voltam havazva, hogy se időm, se ötletem nem volt, DE! Mivel hogy kértétek az Alexy x Kentint, már dolgozom rajta, úgyhogy nemsokára az is jön.
A sorozatot kis ideig szüneteltetem (had izguljatok :D).
Az utóbbi pár napban, ha szabadidőm volt, olyan animét kerestem, amiből jó fic sülhetne ki, mivel általában csak ezért nézek animéket. És hát, hosszas keresés után rátaláltam a Free! címü animére, ami hihetetlenül jól illett az elképzeléseimhez, főleg azért, mert bőven meg van szórva bishikkel. Nem tudom, hogy hányan láttátok, minden esetre nagyon ajánlom, főleg az izmos férfitestek miatt. OwO
Khm... na igen. Lényeg a lényeg, hogy abból fogok ficet írni nemsokára, csak nehéz dönteni, hogy kivel. Mert hát olyan nagy a választék. :D Én Nagisa x Rei párosra gondoltam, DE ha valaki ismeri, és ellenére van a páros, akkor nyugodtan szóljon. Nem tudom, mikor lesz időm megirni, de addig is mellékelek képeket.



Vagy esetleg Makoto és Haruka:

Én mondom, érdemes belenézni ><
Jujj és majdnem elfelejtettem! Shingeki no Kyojin ficre is gondoltam, de erről majd máskor. Először megírom majd a Free! ficet. Lehet hogy még ma, de ezt nem garantálom, inkább hétfő vagy keddre számítsatok, de nem igérek semmit, mert nálam sose lehet tudni :D

12 megjegyzés:

  1. Rei/Nagisa! <3 Harut és Makot nem shippelem nagyon.
    Júúj, Kentin x Alexy! ♥

    VálaszTörlés
  2. olálá! Kentin x Alexy *q*
    a Free!-ből Makoto x Haruka jobban bejön :)
    Snk fic????? előre várom *-*

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Valahogy ez a párosítás olyan.... olyan.... hogy is mondjam? Tüzesebb.

      Törlés
  4. Rin x Haru ;D az SnK-ból meg Eren x Rivaille :3 x333 am tök jóka törieid :D

    VálaszTörlés
  5. óóóó, Shingeki no Kyojin mindenképpen legyen minél hamarabb légyszi!!!! <3 <3 Imádom ahogy írsz és nagyon szeretnék tőled egy Eren X Rivaille fanfictet vagy esetleg egy Eren X Armin-osat <3 <3 <3 Nagyon szeretem a blogod!!!!! :D :D <3 :3

    VálaszTörlés
  6. szerintem még jólene a Rin xHaru:)

    VálaszTörlés
  7. Nekem mind a kettő tetszik, de ha már dönteni kell Makoto és Haruka. Egyébként szerintem is jó anime. :D

    VálaszTörlés
  8. Megláttam azt a Reigisa képet és fangörcsöt kaptam

    VálaszTörlés